@Arkham @0X0XRhea @IDK-
English:
So I'm going to say this in English and then use Google translate to say it in French because I speak just a small bit not completely.
Basically a spam ban means that you said something that is within the filter which triggered you banned.
Str is used by a majority of pedophilic and disturbing people {no I'm not defining what it means} so that word/term is in the filter meaning that if you say straight you're going to spam banned because the word straight has the term str in it.
It's not really your fault most of the time it's just there to catch people bypassing the rules or trying to do / say things they're not supposed to.
French:
Je vais donc commencer par l'anglais, puis utiliser Google Traduction pour le traduire en français, car je ne le parle que très peu.
En gros, un bannissement pour spam signifie que vous avez dit quelque chose qui entre dans le champ du filtre, ce qui a entraîné votre bannissement.
Le terme « str » est utilisé par une majorité de personnes pédophiles et perturbatrices (non, je ne vais pas définir ce que cela signifie). Ce mot/terme est donc dans le filtre ; par conséquent, si vous dites « straight », vous serez banni pour spam, car ce mot contient le terme « str ».
Ce n'est généralement pas de votre faute ; ce système sert simplement à repérer les personnes qui contournent les règles ou qui essaient de faire/dire des choses qu'elles ne sont pas censées faire.